Nieuws: 25 April 2012: Website Geüpdate

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Films starten niet meer op, beeld op zwart.  (gelezen 186 keer)
Swinden
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 24 oktober, 2011, 05:47:34 05:47 »

Ik heb al jaren de WD TV HD, nooit enig probleem gehad, firmware updates netjes bijgehouden. Onlangs echter ging het beeld op zwart toen ik een film wilde starten (.mkv). Andere formaten geprobeerd, zelfde probleem. Misschien externe HD kapot? Andere HD eraan, ook weer zelfde probleem. Netspanning eraf, opnieuw opgestart, geen verbetering. Gereset naar fabrieksinstellingen, evenmin verbetering. Als ik de speler opstart ziet hij wel gewoon alles wat op de HD staat, mappen worden netjes geopend, maar zodra ik dubbelklik op een film gaat het beeld op zwart en gebeurt er verder niets meer. Heeft iemand hier dit wel eens bij de hand gehad en weet hij of zij wat er aan de hand kan zijn? Is het ding gewoon kapot en moet ik een nieuwe kopen of is er nog een oplossing voor dit probleem?
WDTV
Administrator

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 28 oktober, 2011, 09:32:59 09:32 »

Je hebt een nieuwe hd geprobeerd, maar heb je hierbij een de configuratie bestand mee gekopieerd.
Gooi de bestanden van wdtv van de hd af en probeer opnieuw

Met vriendelijke groet,

Forum Administrator
swiff
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 28 oktober, 2011, 21:41:57 21:41 »

Ik heb het zelfde probleem en volgens een engels talig forum van wdtv zijn we niet de enige
een oplossing is der nog niet na mij weten

bij mij doet avi, mkv het niet meer maar well iso vob en mp3

heel vaag allemaal
swiff
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 05 november, 2011, 18:50:30 18:50 »

Ik heb het zelfde probleem en volgens een engels talig forum van wdtv zijn we niet de enige
een oplossing is der nog niet na mij weten

bij mij doet avi, mkv het niet meer maar well iso vob en mp3

heel vaag allemaal
ik heb het probleem voor mij gevonden
ik heb een willekeurige film in avi fomat op een usb stick gezet die geformateerd is in fat32
en die doet het!!!
vervolgends me 500 gig schijf geformateerd van ntfs naar fat32 met behulp van een hulpprogramma omdat ik via windows 7 niet kan formatteren naar fat32

avi film op me 500 gig schijf gezet en spelen maar!!!!
helemaal super!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: