Nieuws: 25 April 2012: Website Geüpdate

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: WD externe harde schijf opent niet meer via wd media player  (gelezen 85 keer)
mrdollar
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december, 2011, 13:06:07 13:06 »

Hallo medegebruiker van de wd media player,

Ik gebruikt al een paar maanden de wd tv mediaplayer daar sluit ik op aan een externe harde schijf 2,5 inch
Na een tijd kreeg ik last dat me media player niet wou verbinden met me externe harde schijf na herhaardelijke keren me externe harde schijf los te koppelen en weer aan te sluiten deed die het maar sinds gisteren maakt die wel heel erg moeilijk verbindinding
Zodra ik hem op me laptop aansluit zijn er geen problemen alle films zijn te vinden en vind geen fouten
Ik heb nog een externe harde schijf liggen van wd 3,5 inch met externe netvoeding als ik die aansluit op me mediaplayer dan start die gewoon op na elke keer weer heb dat voor de zekerheid meerdere keren geprobeerd
Weet iemand misschien van jullie waar dit aan kan liggen?
mrdollar
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 27 december, 2011, 19:28:19 19:28 »

Ik heb de probleem gevonden
Zodra ik een film had gekeken en wou me mediaplayer uitschakelen drukte ik gelijk op de off knop
Kom ik net erachter dat ik eerst op de eject knop moet drukken en dan de aanwijzings moet opvolgen en zodra dat allemaal klaar is dan pas me mediaplayer uitschakelen als ik het op deze manier doet heb ik geen probleem meer met me externe harde schijf
WDTV
Administrator

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 10 januari, 2012, 02:07:21 02:07 »

Grappig Roll Eyes

Met vriendelijke groet,

Forum Administrator
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: