seagull
Newbie

|
 |
« Gepost op: 05 november, 2009, 21:01:02 21:01 » |
|
iemand enig idee hoe ik met een dvd verder kom ? Hij blijft erin en ik kom niet verder . Heb ook problemen met eigen gemaakte dvd ,dan speelt ie maar een aflevering af en verder niks
mvg
chris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WDTV
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 november, 2009, 01:12:59 01:12 » |
|
Gaat dit wel om een WDTV Media Player??? Zoja, wees dan iets duidelijker! 
|
|
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
Forum Administrator
|
|
|
seagull
Newbie

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 november, 2009, 14:03:20 14:03 » |
|
Ja natuurlijk  Bij een menu gaat ie niet verder en blijft in het menu merk trouwens ook dat ie ntsc ook niet af wil spelen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WDTV
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 november, 2009, 13:11:57 13:11 » |
|
Seagull,  Maak er een ISO-image van met daarin VIDEO_TS en AUDIO_TS Een dvd menu zou je niet moeten krijgen want audio en subtitle gaat via wdtv-menu
|
|
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
Forum Administrator
|
|
|
delltouro
Newbie

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 januari, 2010, 20:52:03 20:52 » |
|
Ik heb hetzelfde probleem, als je een dvd met vier afleveringen op je schijf hebt begint ie gelijk met de eerste aflevering en daarna stopt ie, je krijgt geen menu te zien om een aflevering apart te kiezen, ik heb ook opgemerkt dat de wdtv geen IFO-bestanden herkent  , en dit is nou net het bestand waar het keuzemenu van een dvd mee word geactiveerd. en dan lees ik vaak dat er word gezegt dat je moet gaan converteren naar ISO en zo, maar dan kan ik net zo goed blijven branden ik heb die wdtv uit gemakzucht gekocht;) iemand een idee??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WDTV
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 januari, 2010, 11:45:01 11:45 » |
|
Ondertiteling is echt een probleem bij DVD ts, maar ik heb nu dvd die het wel doen en andere weer niet  Ben bezig met mijn onderzoek. Ik laat het wel weten...
|
|
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
Forum Administrator
|
|
|
seagull
Newbie

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 januari, 2010, 20:10:46 20:10 » |
|
bij mij start ie met de derde film dan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WDTV
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 05 februari, 2010, 00:17:28 00:17 » |
|
Dit is echt een probleem 
|
|
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
Forum Administrator
|
|
|
connie
Newbie

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 19 maart, 2010, 23:18:03 23:18 » |
|
Op deze vraag heb ik wel een antwoord als het losse delen betreft , ga naar deze site http://www.makemkv.com/en download dat proggie echt ideaal, hij koppelt de delen los van elkaar in een map. Dan kan je deel voor deel kijken. Succes ermee. Groetjes Connie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richard
Newbie

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 23 maart, 2010, 21:49:02 21:49 » |
|
Hallo Allen,
Ben nieuw op dit forum en vandaag in het bezit van de WDTV Live Media Player en las hier dat de menu's van dvd's het niet doen. Ik merk dit ook als ik bv een eigengemaakt dvdtje opzet met 4 afleveringen. De dvd gaat meteen van start. Mijn allereerste indruk van de mediaplayer is goed maar mijn vraag is toch of het menu probleem in de toekomst opgelost gaat worden?
De workaround uit het bericht hier boven me werkt goed en als het in de toekomst gefixt wordt vind ik het best, maar ik heb de laatste tijd al zo vaak miskopen gedaan dat ik bang ben dat ik weer een miskoop gedaan heb. Verder niets dan lof over deze speler hoor.
Mocht het antwoord al gegeven zijn dan sorry hiervoor. ik kon het niet zo snel vinden. Dank voor het antwoord.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RichieNL
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 24 maart, 2010, 13:43:14 13:43 » |
|
Probleem is inderdaad bekend. Echter (nog) niet direct opgelost. Ook nog geen positieve signalen ontvangen dat het binnenkort wordt verholpen. Sorry 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WDTV
|