Nieuws: 25 April 2012: Website Geüpdate

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jaja weer ondertiteling :)  (gelezen 1071 keer)
anndm
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 februari, 2010, 21:46:16 21:46 »

Hallo,
Wat een gedoetje, ik doe toch iets niet goed en heb problemen met voornamelijk hd films waar de ondertiteling niet bij verschijnt. Ik probeer een srt bestand aan het mapje toe te voegen, maar speelt nog steeds niet af (naam zelfde als film). Firmware is up to date. Ik download altijd met ondertiteling, maar bij de meeste iso en mkv bestanden speelt hij dit niet af. Ik doe toch iets niet goed, wie o wie kan mij wijze raad geven?

Verder vind ik het een super apparaat en ben er wijs mee, nu alleen de ondertiteling nog Smiley
groet Ann
WDTV
Administrator

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 24 februari, 2010, 15:31:09 15:31 »

Wink Werk ik aan......

Met vriendelijke groet,

Forum Administrator
anndm
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 14 maart, 2010, 13:18:27 13:18 »

Oke dus is een bekend probleem? Bij 1 film pakte hij wel het bijgevoegde srt bestand, alleen was de film al 5 min bezig en toen kwam ondertiteling... Dus da ging ook niet zo goed... Maar blijft een mooi apparaat Smiley Ben er wel wijs mee..
RichieNL
Global Moderator

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 23 maart, 2010, 09:03:44 09:03 »

Als in een MKV bestand al ondertitels zijn toegevoegd, zal het geen externe ondertitels lezen.
Met het programma mkvmerge kan je desgewenst ondertitels verwijderen en of toevoegen.

Bij een HD ISO gaat het ook niet lukken. Ik heb zelf een WDTV Live en daarbij is hetzelfde euvel.
Er is wel een mogelijkheid maar dan moet je de ISO uitpakken. Daarin zit een *.m2ts bestand (is de film).
In combinatie met een externe Subtitle, bijv. *srt, gaat het wel goed.

Hopelijk heb je hier wat aan Smiley 
« Laatste verandering: 23 maart, 2010, 09:06:29 09:06 door RichieNL » Gelogd
WDTV
Administrator

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 25 maart, 2010, 01:01:05 01:01 »

Grin RichieNL is best goed!!!!1 Grin

Met vriendelijke groet,

Forum Administrator
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: