Nieuws: 25 April 2012: Website Geüpdate

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: na nieuwe installatie firmware geen afbeeldingen van films meer  (gelezen 459 keer)
Pedro
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 juli, 2010, 15:13:02 15:13 »

Hallo, ik heb even een vervelend probleem. Na de laatste installatie van de firmware worden de afbeeldingen van de dvd's niet meer getoond in de mappan van de afzonderlijke films. Voorheen kon ik netjes een film uitzoeken aan de hand van de getoonde afbeeldingen. Nu moet ik dus alle mappen gaan bekijken. Als ik een bepaalde map vervolgens open is wel de afbeelding zichtbaar. Wie kan met met dit probleem helpen
RichieNL
Global Moderator

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 juli, 2010, 18:49:22 18:49 »

Hoi, heb je al geprobeerd om de WDTV even van de stroom te halen en daarna opnieuw op te starten?
De Mediaplayer zal dan de externe HD schijven opnieuw scannen.
Pedro
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 juli, 2010, 21:16:27 21:16 »

Ja, dat is een van de dingen die ik standaard probeer bij een probleem met computeres en dergelijke :-)
RichieNL
Global Moderator

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 19 juli, 2010, 05:13:28 05:13 »

Welk firmware release gebruik je nu dan, en wanneer heb jij de update gedaan?
Volgens de site van WD is de laatste release eind 2009 geweest. Afhankelijk welke model: (generation 1: WDAVN00) of generation 2: WDBABF0000NBK)
Pedro
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 25 juli, 2010, 22:52:15 22:52 »

Hallo Ritchie, het heeft even geduurd maar daar ben ik weer  Wink
De WD die ik heb is de tweede generatie en heeft nu een firmware 1.02.21. Deze is nog niet zolang geleden erop gekomen. Tevens als extra info kan ik geven dat ik de data van de NAs server afhaal via een switch. Ik heb wel eens de fout gemaakt om de Wd uit te schakelen. Hierna heeft de Wd zeker een dag nodig om opnieuw alles te indexeren. Heeft er trouwens wel eens iemand meer commentaar gehad op de layout van de WD. Het zou voor mij een reden zijn om op een ander merk over te stappen.
RichieNL
Global Moderator

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 26 juli, 2010, 00:28:45 00:28 »

Aha, Jij heb helemaal geen WDTV. Volgens de firmware release heb jij een WDTV Live.
Helemaal omdat er een NAS in je configuratie zit Smiley Dit is geen 2e generatie WDTV.

Ikzelf heb wel eens problemen gehad met de extreme schijven. Met een simpele diskcheck was dit weer opgelost.
Wellicht dat dit het probleem kan verhelpen. een optie is misschien nog de prerelease te proberen. Heb je meteen DVD menu functionaliteit. Downgraden is ook mogelijk.

PS. een dag indexeren is mij nog niet gelukt. Hooguit een half uurtje. Of je moet natuurlijk 100 Tb tot je beschikking hebben.
« Laatste verandering: 26 juli, 2010, 01:47:53 01:47 door RichieNL » Gelogd
Pedro
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 26 juli, 2010, 10:08:52 10:08 »

Ja sorry, het is een live. Gisteren heb ik de firmware en het part no (WDAAP0000NBK) gecontroleerd, vandaar de 2de generatie.
Vanaf dat ik de WD heb de tijd van indexeren een probleem, toch heb ik de juiste utp kabel en een goede switch. De NAS server is ook nieuw en heeft harddisk van 500 Gb waarvan nu 240 Gb in gebruik is. Ik ga in iedergeval proberen om een diskcheck uit te voeren en vervolgens om de prerelease te downloaden. De link op deze site werkt niet meer dus probeer ik een andere te zoeken.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: